onsdag 24 juni 2009

Storheden runt.

När jag kom in efter att ha varit ut med hunden så hörde jag telefonen ringa. Det var Mia som frågade om jag ville följa med henne Storheden runt. Och det var klart att jag ville. Först for vi till Ö&B, hon ville ha flyttkartonger, men dom var slut där så då får vi till Biltema, sen for vi till Rusta och Jysk, på Jysk köpte jag ett större lakan som Linus ska få till sin säng. Vi funderade ett tag vart vi kunde fika, vi var inte så sugen att fara in till stan. Mia kom på ett fik Karlsvik, ett jättemysigt ställe. Det rekommenderar jag er att fara dit och fika.
Sen for vi till Lindex, där köpte jag hårfärg, Rebecca har sett att jag börjar få grått hår. Och då är det dags att göra en toning, vill inte bli gråhårig nu. Och Mia hittade några babyklder till sitt barnbarn. Sen for vi hem till mig och gick ut med hundarna, Mia var hundvakt åt sin son som jobbade. Nu kom Mange hem från jobbet, ska väl börja göra nån mat, men vad???
Är inte så hungrig när det är så här varmt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar