onsdag 24 juni 2009

Lill datorn.

Nu har vi fått igång internet på den lilla datorn, vilket är skönt. Mange kan ibland. Det här med trådlöst internet är inte riktigt min grej, men det kan Mange vilket är tur.
Det är så varmt ute, synd att inte barnen är här då hade vi gått ner på Storsand och badat, jag vill inte gå och bada själv. Men jag håller tummarna att det fortsätter med det fina vädret. Tvätten torkar då snabbt. Vilket är kanon bra.
Ena lakanet vart lite färgat, så den ligger nu i klorin. Pappas lakan dessutom, kan inte lämna tillbaka det rosafärgat.
Mange dör i den här värmen, men så är det. Jag tycker det är bättre med värme än när det ska vara kallt på sommaren. Han bara pustar och pustar och gnäller att det är för varmt. Men han gillar inte värmen heller på samma sätt som jag gör.
Ingen middag heller har vi kommit på att göra. Funderar på att grilla hamburgare bara. Lätt och enkelt. Fast jag är inge hungrig alls. Det där fikat är jag fortfarande mätt på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar