måndag 15 juni 2009

Kungen hos veterinären.

Inte ska ni tro att det var kl 15,20 jag skulle till veterinären, det var ju för tusan kl 14,30 jag hade en tid, hur kan jag har missat det, och vart har jag fått 15,20 ifrån??? Ibland undrar jag vart min hjärna är. Jag skämdes jättemycket, jag hade ju t.o.m skrivit rätt tid i almenackan när jag kollade. Men det gick bra ändå. Jag är HELT otrolig.
Det gick jättebra hos "hunddoktorn" han hittade inga fel på Kungen, som tur var. Dom rönkade höfterna och knäskålarna, och allt såg jättefint ut. Kungen ska få äta antiinflammatorisk medel i 10 dar så får vi se om han slutar med sina "dubbelskutt". Hundläkaren sa att hundar är bra på att "hitta på" saker och ting, så det behöver inte vara nåt, utan Kungen har bara fått för sig att han ska gå så. Men jag skulle höra utav mig om en vecka. Så få se vad som händer. Han fick även sin 1 års spruta, som var på tiden att få.
Rebecca har nu skrivit på sin blogg om sitt kalas och lagt in bilder.
http://alvinabloggen.blogspot.com/
Linus är lite rastlös, men det är klart, sitta framför datorn halva dan då blir det spring i benen.
På fm var jag till jobbet och hälsade på, känns lite meningslöst att fara dit, men har läkaren rekommederat det så har han. Jag är helt slut, skulle lätt kunna gå och lägga mig och sova för natten nu.
Vi far nog mest troligt till pappa/morfar/svärfar under midsommar, kan vara kul och trevligt att vara där, med jättefesten för både barn och vuxna under hela helgen, som dom ska ha på backen alldeles intill där han bor.
http://www.meanfestivaali.com/
Vi behöver inte betala in oss på kvällen, vi hör ändå vad som spelas där. Under dagen är det gratis. Om ni klickar på länken och går in på bildgalleri och kollar på en bild där det är några motorcyklar och ett grönt tält så ser ni ett gult hus i bakgrunden, där bor min pappa.
Nu börjar halv åtta hos mig som jag ska gå och se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar