torsdag 11 juni 2009

Cykeln är såld.

Oj vad fort det gick att få Rebeccas cykel såld. Då börjar man undra om man var för billig. Men 500 kr rikare är ju bra, nu är det ju så att jag har lovat Rebecca dom här pengarna. Så det är inte jag som blir rikare utan Rebecca. Köparen var himla nöjd och tyckte att den såg fin ut. Nu kommer Rebecca bli snopen när hon kommer hem från skolan och ser att cykeln är borta. Men hon blir säkert glad för pengarna. Undra vad hon ska köpa för dom pengarna. Tur att hon är lite ekonomisk ialla fall.
Jag håller på att vika tvätten, vad jag tycker det är tråkigt. Sen MÅSTE det dammsugas här, det flyger dammtussar på golven, äckligt. Och jag går här och nyser flera gånger om dan, inte konstigt. Och jag som hatar att dammsuga (hela huset, skitjobbigt).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar